tulejowanie pokrywy pod oring
naprawa zerwanego gwintu na czopie wału
wykonanie "zębatki na 4 śruby" wraz z zabierakiem
planowanie przylgni gaźnika
nowy czop wału wykorbionego (należy zauważyć, że określenie "wał korbowy" odnosi się do wału o kilku wykorbieniach, natomiast "wał wykorbiony" - o jednym wykorbieniu i teoretycznie nie powinno sie używać tych określeń zamiennie :)
tulejka świecy w głowicy tzw "redukcja"
toczenie długiego wału z wykorzystaniem podtrzymki
a co będzie z tych blaszek ?
ano to :)
(uchwyt do baku jakby kto nie wiedział)
wyrównanie pokaleczonych karterów
przyspawanie nowego żebra do żeliwnego cylindra
dawca
biorca
dopasowanie
pospawanie
wyszlifowanie
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńNie ma to jak praca w warsztacie, którą ja ogólnie uwielbiam. W szczególności jak zamówię trochę wyrobów z gumy od https://powerrubber.com/ to wtedy zabieram się do napraw i robienia różnych nowych rzeczy.
OdpowiedzUsuń