Zatulejowaniu podlegają otwory na kopnik i wajche zmiany biegów jak również zamontowałem na ich osiach zimeringi.
Prace trochę trudniejsze to np. naprawa stopek centralnych. Zacznijmy od tego w czym problem. Otóż w 87% przypadków MZ ES zniszczone lub rozkalibrowane jest mocowanie podnóżków kierowcy będące jednocześnie mocowaniem podstawki centralnej. Rzecz polega na tym, że jest to upierdliwa konstrukcja składająca się z kawałka rurki z otworami stożkowymi będącej integralną częścią ramy i osadzonych w niej trzpieni stożkowych na których zamocowane są podnóżki i centralka. Po pięćdziesięciu latach upłyniętych od zakończenia produkcji następuje całkowite rozrylotanie układu co skutkuje, że motor nie chce ustać lub kiwa się na boki. No i co przeciętny emzeciaż może z tym zrobić ? Albo udawać, że nic się nie stało, albo zamontować podpórke boczną. Ja natomiast postanowiłem to naprawić czego zdjęcia umieszczam pod spodem. Niech przekażą one więcej niż 1000 słów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz