Zajmujemy sie również przeglądem i naprawą iskrowników zamachowych np typu 31-06 i innych oraz profesjonalnym montażem silników motocyklowych tu na przykładzie 059-3, S-06, W2A i S-01.
Prezentowany tu silnik W2A składany został do motocykla SHL M11. Każda część silnika pochodzi "z innej parafii" i był on kompletowany i kupowany poprzez portale aukcyjne. Mam tu na myśli takie elementy jak kartery, pokrywy, cylinder, głowica, koła zębate o właściwych dla niego przełożeniach, iskrownik itp. Następnie silnik po zamontowaniu w ramie został kontrolnie odpalony w ramach formalności i nie miał żadnych problemów z uruchomieniem i pracował od razu poprawnie beż konieczności żadnej dodatkowej regulacji.
Podobnie silnik 059-3 przeznaczony do motocykla WSK 175 Sport również został w ten sposób zmontowany i bazował na samych tylko karterach.
Silnik WSK 125 został zmontowany bazując na karterach z odpowiedniego przedziału numerycznego, w których zostało wykonane również kilka specjalistycznych prac jak np. naspawanie ubytków aluminium wytartych w okolicy zębatki zdawczej, wyrównanie wszystkich płaszczyzn przylegania, dorobienie nadwymiarowej szpilki cylindra, zdystansowanie skrzyni biegów, wykonanie kilku nowych gwintów w technologii helicoil, zatulejowanie pokrywy olejowej.
Silnik S-06 przeznaczony jest do motocykla SHL 150.
Silnik te nie zostały jeszcze uruchomione.
Priorytetem przy tego typu naprawach jest dla mnie nienaganna praca silnika oraz brak wycieków oleju. Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w remoncie tego typu silników i jest to zaledwie ułamek prac, które wykonywałem i potrafię wykonać.
Kto by pomyślał, że takie iskrowniki mają tak wiele do opowiedzenia! Czy ktoś ma jeszcze jakieś elektryzujące historie o silnikach?
OdpowiedzUsuńhttp://silkon.com.pl/uslugi/przezwajanie-silnikow-elektrycznych