Widoczne skrajne wypracowanie przepustnicy
Na poniższym zdjęciu widoczny jest dorobiony szczelny króciec stożkowy oraz jego nakrętka z calowym gwintem wewnętrznym.
Stożek dolnego doprowadzenia paliwa - wypolerowany.
Tutaj na pierwszym planie widzimy nową pokrywkę komory pływakowej wraz z przyciskiem zatapiacza. W tle widoczna stara pokrywka, którą dorabiał ktoś inny, ale niestety - źle.
Kompletna komora pływakowa
Drugi przypadek to gaźnik bing 22 od przedwojennego motocykla zundap 200. W gaźniku tym dorobienia wymagała cała przepustnica, suwak ssania, iglica i pokrywa komory pływakowej. Przepustnicę zaprojektowałem w oparciu o przepustnicę od większej wersji gaźnika bing 24. Przepustnicę wykonałem jako dwuelementową z aluminium i z brązu. Projekt ten wymaga jeszcze ukończenia.
Trzeci gaźnik to gaźnik od współczesnego motocykla ktm. Klient zażyczył sobie tulejowanie luźnego korpusu.
Czwarty gaźnik to gaźnik pegaz wersja iż49 (przeróbka)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz