piątek, 7 lutego 2020

naprawa wału korbowego junak

Podstawowa naprawa wału korbowego junak polega na dorobieniu czopa korbowego, dorobieniu pierścienia łożyskowego w korbowód i montażu nowych rolek. Rozbiórke przedmiotowego wału przedstawiłem w poście z 25.07.2019. Teraz ciąg dalszy.

Czopy miały wżery, więc podniosłem ich wymiar przez nakładanie powłoki a następnie przeszlifowałem na nominał


Tak wyglądają poszczególne części wału gotowe do montażu. Czop dorobiony jest ze stali a następnie powierzchniowo zahartowany i przeszlifowany. Pierścień w stopie korbowodu ze stali łożyskowej szlifowany na nominał.



czopy wciśnięte w tarcze




montaż rolek



wał złożony



Naprawa wału została wykonana w sposób fabryczny, czyli 2 rzędy rolek bez koszyka przedzielone pierścieniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz