czwartek, 25 lipca 2019

różne zdjęcia które nie wiem, czy już były, czy jeszcze nie

wał junak całkiem zardzewiały


wał junak częściowo rozebrany
(widać jedną rolke, która ustawiła się w poprzek z powodu powstania dużego luzu spowodowanego wygnieceniem czopa spowodowanym jego zmiękczeniem spowodowanym wzrostem temperatury na skutek dużego oporu tarcia w związku z zatkaniem mułem otworu czopa doprowadzającego olej co spowodowało zanik dopływu oleju).


wał junak rozebrany całkowicie


nowa śruba dolna gaźnika pegaz


uszkodzony korbowód od wuefemki 


zaspawany korbowód od wfmki


pęknięcia karteru junak w okolicy otworu prądnicy - zaspawanie i obróbka









różne zdjęcia:


 modyfikacja pompy oleju



nowo dorobione elementy do gaźnika


wyrównywanie powierzchni







 nowa pokrywa sb junak ze z żelaza - podejście pierwsze





rozwiercanie tulejki rozrządu z wykorzystaniem przyrządu osiującego wg osi łożysk wału





nitowanie (było już, ale co tam)





 słynne uszczelnienie gaźnika



naprawa gwintów pokrywy prądnicy




 roztoczenie wyrobionego gniazda tulejki (z zachowaniem rozstawu oczywiście)




 dorobienie rurki doprowadzającej olej do wału




wyrównanie krzywej pokrywy sb



brok - ważna sprawa


 wyrównanie pokaleczonej pow. montażu cylindra


 tuleja z brązu wewnątrz gaźnika




prace gaźnikowe






nowo wykonana części







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz