wał junak całkiem zardzewiały
wał junak częściowo rozebrany
(widać jedną rolke, która ustawiła się w poprzek z powodu powstania dużego luzu spowodowanego wygnieceniem czopa spowodowanym jego zmiękczeniem spowodowanym wzrostem temperatury na skutek dużego oporu tarcia w związku z zatkaniem mułem otworu czopa doprowadzającego olej co spowodowało zanik dopływu oleju).
wał junak rozebrany całkowicie
nowa śruba dolna gaźnika pegaz
uszkodzony korbowód od wuefemki
zaspawany korbowód od wfmki
pęknięcia karteru junak w okolicy otworu prądnicy - zaspawanie i obróbka
różne zdjęcia:
modyfikacja pompy oleju
nowo dorobione elementy do gaźnika
wyrównywanie powierzchni
nowa pokrywa sb junak ze z żelaza - podejście pierwsze
rozwiercanie tulejki rozrządu z wykorzystaniem przyrządu osiującego wg osi łożysk wału
nitowanie (było już, ale co tam)
słynne uszczelnienie gaźnika
naprawa gwintów pokrywy prądnicy
roztoczenie wyrobionego gniazda tulejki (z zachowaniem rozstawu oczywiście)
dorobienie rurki doprowadzającej olej do wału
wyrównanie krzywej pokrywy sb
brok - ważna sprawa
wyrównanie pokaleczonej pow. montażu cylindra
tuleja z brązu wewnątrz gaźnika
prace gaźnikowe
nowo wykonana części
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz