środa, 20 czerwca 2018

silnik junak m7

Ostatnio miałem zaszczyt i przyjemność wykonywać tulejki karterów do tzw wczesnej siódemki. Jest to duża rzadkość i święty gral w środowisku junakowców, więc tym bardziej czuje się zaszczycony, że ktoś powierzył mi ten skarb (dzięki Marcin). W tym przypadku zapłata za wykonaną pracę była li tylko dodatkiem. Możliwość dotykania i oglądania takiego skarbu starczyła za wszelkie inne wynagrodzenie. Sądząc, że taka okazja może się już drugi raz nie powtórzyć, postanowiłem obfotografować rzeczone kartery celem zarchiwizowania pewnych różnic konstrukcyjnych występujących w 1 wersji. Jako, że nie jestem samolubny, postanowiłem się tutaj podzielić zrobionymi zdjęciami. (Silnik był kiedyś niestety polerowany. Posiada zaspawane otworki po tabliczce znamionowej, na której był jego nr).



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz